L'Arc~en~Ciel
Max's bullshit

Profile

>> Max
>> 27/11/1987


Favourites
>> Drink: Coke light, black coffee
>> Band: L'Arc~en~Ciel, Mayday, Coldplay
>> Colour: White
>> Manga/Anime: Hikaru no go, Evangelion
>> Hobby: Weiqi, TCG, WC3
>> Soccer club: Arsenal FC

tagboard


Friends
>> Akira
>> Amanda
>> Anthony
>> Apple
>> Azurrah
>> Bahamut
>> Brainy
>> Constance
>> Crystal
>> Davidmars
>> Dawn
>> Desiree
>> Fengo
>> Harold
>> Irene
>> James
>> Jiabi
>> Jun Xiong
>> Kelvin
>> Kristy
>> Lin Min
>> Mei Xian
>> Michelle
>> Natalie
>> Qamarul
>> Shaune
>> Shuyu
>> Sinthiya
>> Stella
>> Syukrida
>> Wei Wei
>> Xiang Long
>> Yvonne Goh
>> Yvonne Liaw

Warcraft 3 links
>> replays.net
>> WE.IGE.Sky's blog
>> WE.IGE.Sky's replay

Archive
>> October 2005
>> November 2005
>> December 2005
>> January 2006
>> February 2006
>> March 2006
>> April 2006
>> May 2006
>> June 2006
>> July 2006
>> August 2006
>> September 2006
>> October 2006
>> November 2006
>> January 2007
>> February 2007
>> March 2007
>> May 2007
>> June 2007
>> July 2007
>> August 2007
>> February 2008

Jay get pwned...
[ maxilicious' | 2:31 AM | 0 comments ]

周杰倫唱淫歌!!!

i take this link from brainy's blog
http://www.youtube.com/watch?v=xqSgehMIHjM&search=%E5%91%A8%E6%9D%B0%E5%80%AB

jay chou's mtv of his song, qi li xiang (七里香), someone edit the lyric and paste it on the video. the meaning of the lyric is very funny... i pasted the link to some friend to watch it, but most can't understand the chinese. so i decided to type them out and paste it here. charlene even wants a english translation. the lyric on the video is traditional chinese, and i edit it myself to become simplified chinese, so that you can understand and have a good laugh.

basically, the person who did this video is laughing at jay's singing. so jay's fan please watch it... if you want to kb this person, please don't spam my tag box. lol... i hope jean see this, but don't wack me. =)



original lyric:

窗外的麻雀在电线杆上多嘴
你说这一句很有夏天的感觉
手中的铅笔在纸上来来回回
我用几行字形容你是我的谁

秋刀鱼的滋味猫跟你都想了解
初恋的香味就这样被我们寻回
那温暖的阳光像刚摘的新鲜草莓
你说你舍不得吃掉这一种感觉

雨下整夜我的爱溢出就像雨水
院子落叶跟我的思念厚厚一叠
几句是非也无法将我的热情冷却
你出现在我诗的每一页

雨下整夜我的爱溢出就像雨水
窗台蝴蝶像诗里纷飞的美丽章节
我接着写把永远爱你写进诗的结尾
你是我唯一想要的了解

那饱满的稻穗幸福了这个季节
而你的脸颊像田里熟透的蕃茄
你突然对我说七里香的名字很美
我此刻却只想亲吻你倔强的嘴




edited lyric: (changed to simplified chinese by me)

爽歪的麻穴
在电线杆上裸睡
你嗓着淫具
很有瞎舔的感觉
手中的贱B
在指上来来回回
我用这样子吸弄你射我的水
抽到晕的滋味
妈跟你都想了解
粗烈的相慰就这样令我们寻味
那温暖的阳刚
想干刚才的洗澡妹
你说你舍不得吃掉这一种感觉
馀下精液
我的爱液溢出就像淫水
咽自落液
干我的时你要后靠一点
急剧射飞
也无法将我的热精冷却
你出现在我湿的每一夜
馀下精液
我的爱液溢出就像淫水
从他后面
想射你丰肥的美丽那张嘴
我接着泄
把涌源爱液泄进你湿的结尾
你是我唯一想要的靓姐
馀下精液
我的爱液溢出就像淫水
咽自落液
干我的时你要后靠一点
急剧射飞
也无法将我的热精冷却
你出现在我湿的每一夜
那傍晚 我倒睡
驯服了这个姐姐
而你的脸颊 想舔你手偷着犯贱
你脱了 对我说
骑 李湘的影子很美
我此刻撅着香茎
吻你倔强的嘴
馀下精液
我的爱液溢出就像淫水
咽自落液
干我的时你要后靠一点
急剧射飞
也无法将我的热精冷却
你出现在我湿的每一夜
整夜我的爱液溢出就像淫水
从他后面
想射你丰肥的美丽那张嘴
我接着泄
把涌源爱液泄进你湿的结尾
你是我唯一想要的靓姐


0 Comments:

>> Post a Comment Return to Home
Designed by Akira